shirley-in-egypte.reismee.nl

mijn appartement

Mijn appartement in het staff house.
Cool


Mijn appartement is ongeveer 10 minuten met de auto van de duikschool vandaan. Het appartement bevind zich op de 5e verdieping. (goed voor de beenspieren
Wink
)
Het appartement is erg groot . 3 slaapkamers met 2 persoons bedden , een eethoek met 6 stoelen en een woonkamer , waar je in kunt dansen
Cool
Laughing
Dus mensen hebben jullie zin in een goedkope vakantie in Egypte, dan kan ik je logeer adresje zijn
Wink
hahahaha

JEP i know its BIG!!! De woonkamer Woonkamer+ eet kamer
samen zo`n 8 meter lang 7 meter breed
Cool

LE keuken
Cool


MIJN slaapkamer
Cool




Wat leuk is in een land als Egypte dat gewoon weg ALLES anders is , je hebt echt het idee dat je in een andere werled bent beland.
Zo is het hier dood gewoon dat de stoom om de zoveel tijd uitvalt. Soms duurt dit 10 minuten de andere keer 3 uur.===> TIP zorg voor voldoende kaarsjes
Wink
. En zorg dat je ook een wekker hebt die ook op batterij gaat , mocht de stoom uitvallen wanneer je slaapt , dan word je wel optijd gewekt.
Laughing


Wat ook elke keer weer een verrassing is is of er warm water is. Zo kan het zijn dat je net in je 'sas met badedas' staad onder de douche en opeens een hele leuter koud water over je heen krijgt hahahaha
===> TIP vul een emmer met warm water en zet dat naast je neer als je gaat douchen, mocht er opeens geen warm water meer zijn, heb je altijd nog wat warm water om je af te spoelen
Wink

Reacties

Reacties

Claudia R

Is dat appartement helemaal voor jou alleen? :o
Als dat zo is, heb je echt geluk!!!!!

xx

Thalina

Heb ff alles gelezen,
jammer dat ik gestopt ben, anders had ik ook naar zo'n heerlijk land kunnen gaan!
ben wel eens in hurghada op vakantie geweest, echt super daar!
ik kom op bezoek he haha
is t nu nog gewoon superwarm daar?

xxx

Wilna

Hey,

Bete late reactie, maar ik had toen dat smsje gewist dus ik kon je helemaal niet vinden op deze site, maar ik ben er haha:P
mare echt super dus daar in Egypte ,ook vooral je appartement!! nou als ik kan kom ik langs hoor:D

xxx

Peggy

het is zo te zien idd een groot appartement. Lijkt me helemaal geweldig.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!